Hodnocení obchodu
FZ
Fabera Zdenek
Jenom bych potreboval davkovani to neni zrejme dekuji
IM
Iveta Maršálová
Zatím jsem neaplikovala tak nemůžu hodnotit. Dáreček potěšil!
JF
Jaroslava Fraisova
Milí a vstřícní.
BJ
Božena Jonášová
Nakupovala jsem poprvé. Nejdříve milý rozhovor po telefonu, po té rychlé dodání zboží. Potěšil dáreček pro mého pejska.Spokojenost, určitě budu objednávat znovu. Mohu doporučit všem, kdo hledají kvalitní produkty nejen pro sebe, ale i pro své čtyřnohé miláčky.
DM
Dagmar Mikolášová
Přišlo i s pozdravem moc děkuji a zatím spokojenost
ŠM
Šárka Matasová
vše perfektní , doporučuji ! :)
JN
Jaromira Nádvorníková
Nakupovala jsem poprvé. Spolehlivý a rychlý. Díky
VJ
Věra Jadrná
Jsem spokojena doporučuji
MM
Miloslava Miksikova
Jsem spokojená i moje fenka
A
Administrator
(Administrátor)
Děkuji :) a pozravte fenečku <3
Katka
HP
Hana Prouzová
Děkuji, jsem spokojená!
A
Administrator
(Administrátor)
To jsem velmi rada ❤️
Katka
HR
Hana Mikolášová Rumlová
Maximální spokojenost s obchodem, paní Kateřina je člověk na svém místě, vždy mě i mým zvířátkům velmi pomohla. Její přípravky jsou dokonalé. Jen tak dál.
znevýhodnění některých zákazníků
Dobrý den,
Velmi mě mrzí, že jste nebyla spokojená. Bohužel mnoho obchodů, eshopů i rozvážkových služeb ze dne na den muselo řešit, jak k placení hotovostí přistoupit a my jsme jak kvůli ochraně našich zakázníkům, tak našich obchodních partnerů, přistoupili k předběžné opatrnosti. Další, ryze praktický důvod bylo i to, že spousta výdejních míst je aktuálně uzavřených, velké kurýrní společnosti dobírky nepříjmají a situace se může kdykoliv dál měnit.
Je mi líto, že se nám nepovedlo Vaší objednávku vyřešit k Vaší spokojenosti, bohužel ale bez Vaší rekace na email, který jsme Vám kvůli nastalé situaci poslali, jsme nedostali moc příležitostí.
Pokud budete mít o objednávku dále zájem, prosím ozvěte se, ať už emailem nebo telefonicky, ať můžeme vše vyřešit k Vaší spokojenosti.
s pozdravem, Katka
PS: v běžném provozu dobírky posíláme tak jak i převodové platby ihned. Momentálně ale sledujeme i všechny zásilkovny a termíny jejich otevření atd. Mnoho dobírkových objednávek prostě není možné zaslat bez toho, aby se nevrátili zpátky.
nechtějí posílat na dobírku "v dnešní situaci ". Ale jinde to jde .
Dobrý den,
Velmi mě mrzí, že jste nebyla spokojená. Bohužel mnoho obchodů, eshopů i rozvážkových služeb ze dne na den muselo řešit, jak k placení hotovostí přistoupit a my jsme jak kvůli ochraně našich zakázníkům, tak našich obchodních partnerů, přistoupili k předběžné opatrnosti. Další, ryze praktický důvod bylo i to, že spousta výdejních míst je aktuálně uzavřených, velké kurýrní společnosti dobírky nepříjmají a situace se může kdykoliv dál měnit.
Je mi líto, že se nám nepovedlo Vaší objednávku vyřešit k Vaší spokojenosti, bohužel ale bez Vaší rekace na email, který jsme Vám kvůli nastalé situaci poslali, jsme nedostali moc příležitostí.
Pokud budete mít o objednávku dále zájem, prosím ozvěte se, ať už emailem nebo telefonicky, ať můžeme vše vyřešit k Vaší spokojenosti.
s pozdravem, Katka
Určitě tento obchod doporučuji
skvělé služby
Krásný den,
děkuji za hezké hodnocení a taky mi je líto, že to nešlo dřív. Snad příště nám nic nebude stát v cestě a vše přijde do pár dnů. :)
Děkuji a přeji krásné dny!
Katka
HN
Hana Neuwirthová
Za mě super, fena se vším spokojená a to je hlavní ????Moc děkujeme za dáreček a brzy zase objednáme ❤️
A
Administrator
(Administrátor)
Jsem velmi za to stastna :)
Katka
Nedoručeno. Žádná zpráva. Po mém dotazu jen sliby.
Krásný den pane Miroslave,
mrzí mne, že jste nebyl spokojen. Bohužel díky aktuální situaci s koronavirem nebylo nečekaně možné Vaši objednávku zaslat na dobírku. Snažili jsme se Vás proto dvakrát (neúspěšně) kontaktovat telefonicky a po té Vám na email zaslali zálohovou fakturu, k jejímuž proplacení do dnenšího dne nedošlo. Bohužel se mi také nikde nedaří dohledat jakýkoliv Váš dotaz nebo jinou reakci, nevím tedy, jak bychom Vám mohli lépe vyhovět.
Prosím, máte-li o zboží stále zájem, kontaktujte nás, ať už emailem nebo telefonicky, ať se můžeme domluvit na dalším postupu.
S přáním všeho nejlepšího,
Katka
DR
Dagmar Rývová
Věřím, že delší dodací lhůtu zavinila současná situace. Příjemná komunikace. Děkujeme za krásný vzkaz a dárečky.
A
Administrator
(Administrátor)
Bohužel ano, ten chaos okolo zavření a nezavreni všech zasilkoven, možnosti platby nebo nemožnosti platby dobirkou atd byl v minulých dnech velmi nepříjemný. Jsem ale rada, ze vše proběhlo v pořádku :)
Katka
JH
Janka Horáčková
Kočky kupují toto